Nog maar 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit IJlst, Nederland van elske feenstra - WaarBenJij.nu Nog maar 1 nachtje slapen! - Reisverslag uit IJlst, Nederland van elske feenstra - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 nachtje slapen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg elske

08 Augustus 2008 | Nederland, IJlst

En dan is het zover! ik ga een half jaar naar Canada toe voor mijn laatste stage. Ik volg de opleiding onderwijsassistent-muziek op roc friese poort in drachten en ik zit nu in het 3e en laatste jaar. Na mijn stage moeten we met de klas een musical maken als eindproject. Als alles goed gaat ben ik dan geslaagd en kun je mij onderwijsassistent- muziek noemen =D

Ik ga stage lopen op een christelijke basisschool in Abbotsford. Dat ligt vlakbij Vancouver. Mijn stagebegeleidster heet Sandra Elgersma en met haar loop ik mee.
Ik moet zelf lessen geven aan de onderbouw maar ik krijg zelf ook les in directie, componeren, en een ensemble begeleiden. Dus dat is altijd mooi meegenomen!.

Ik verblijf bij mijn oom, tante en nicht in Abbotsford. Ik krijg een eigen kamer en dat is ook wel fijn.

Maar als ik in Canada ben, op 10 Augustus, heb ik nog een paar weken de tijd om vakantie te vieren daar. 4 September begint mijn stage pas terwijl het in nederland al op 11 augustus begint. Dus ik ga eerst naar Okanagan Lake, dat is een groot meer tussen de bergen en bossen van Canada:D Lekker chillen dus.

Nou ik geloof dat ik nu wel een goede omschrijving heb gegeven van mijn doel daar in canada...

Doeidoei!

xx Elske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, IJlst

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Oktober 2008

berensoep

11 September 2008

to the frenchies

04 September 2008

Lieve Fiets

27 Augustus 2008

stage abbotsford christian

24 Augustus 2008

Een avond naar vancouver, the big city!
elske

Actief sinds 08 Aug. 2008
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 16279

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2008 - 17 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: