in de lcuht - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van elske feenstra - WaarBenJij.nu in de lcuht - Reisverslag uit Minni Minni, Brits Territorium van elske feenstra - WaarBenJij.nu

in de lcuht

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg elske

10 Augustus 2008 | Brits Territorium, Minni Minni

Hallo allemaal.

Op dit moment vlieg ik boven Engeland opweg naar Chicago, mijn overstapplaats. Het enige wat ik hier zie zijn wolken, wolken, wolken en blauwe lucht.. Ik heb nu geen internet dus dan maar even via word een berichtje typen..
Het is hier wel luxe, want je kunt kiezen uit een aantal top films en radiozenders. Verder zijn alle drankjes enzo inclusive. Over een uurtje is de lunch klaar en dan ga ik eten.

Naast mij zit een jongen die heet Josef Wurm, hij komt uit Duitsland en hij werkt voor beveiliging. Dat weet ik want hij moest zonet een paar dingetjes unvullen. Maar hij zegt niet zoveel. Maar ik ook niet want ik geniet van het uitzicht.

We hebben zonet ook al aardig wat turbulentie gehad. Het scheelde niet veel of ik had mijn bekertje water over me heen gehad haha. Voor me in de stoel zit een schermpje en kun je kijken waar je vliegt. We zijn nu al weer bijna boven Engeland weg en vliegen nu op open water.. Dus als ik nu neerstort heb ik een problemo. Maar zoals marije zei: ‘ áls je neerstort, dan ben je tenminste niet alleen’. en dat is ook zo.

Mijn vader, moeder, ab, marije en jorn waren mee om me weg te brengen en het afscheid was wel een beetje vervelend. Maarja dat is ook logisch natuurlijk. Ik moest eerder huilen dan ab (vriend) en dat had ik niet helemaal verwacht haha:P

Ow shit ik moet eten doeidoei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brits Territorium, Minni Minni

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Oktober 2008

berensoep

11 September 2008

to the frenchies

04 September 2008

Lieve Fiets

27 Augustus 2008

stage abbotsford christian

24 Augustus 2008

Een avond naar vancouver, the big city!
elske

Actief sinds 08 Aug. 2008
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 16236

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2008 - 17 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: