Naar de dokter - Reisverslag uit Yarrow, Canada van elske feenstra - WaarBenJij.nu Naar de dokter - Reisverslag uit Yarrow, Canada van elske feenstra - WaarBenJij.nu

Naar de dokter

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg elske

21 Augustus 2008 | Canada, Yarrow

Vandaag ben ik naar de dokter geweest voor mijn medical exam, die heb ik nodig om kinderen les te kunnen geven. als ik dat niet heb ik en geef toch les, dan word ik gearresteerd en terug gestuurd naar Nederland. En dat wil ik natuurlijk niet.

Dus ik en Corinne gingen naar surrey in de auto. ik heb ontdekt dat er stoelverwarming was. haha dat is grappig.. als je je kont verwarmd lijkt het net of je in je broek plast hehe. eerst moest ik naar een speciale dokter voor immigration. het was een ooost-indische dokter, en praktijk. het was heel oud en best wel vies. maargoed, zolang ik dat papiertje maar krijg. Bij deze dokter werd mijn bloeddruk opgemeten, mijn gewicht en mijn lengte. Doei $120! afzetterij haha. daarna werden we naar een x-ray praktijk gestuurd. ik moest al mijn kleding uit behalve mijn BH. wtf dacht ik doe even normaal. maarja gelukkig kreeg ik wel 1 of ander gordijn om:D De dokter kwam naar me toe en zei: So you're here because you are pregnant? NO! zei ik. I'm just kiddin' zei hij. gelukkig maar haha:D dus er werd een rontgen foto gemaakt van mijn torso, doei $50!

Toen werden we naar de 2e verdieping gestuurd voor een urine test en een bloed test. Je moest eerst een nummertje trekken voor je aan de beurt was. Ik werd geroepen:'Alaska?' " no, i'm not from alaska..ha-ha...' zo spraken ze mijn naam dus uit.. kinda funny XD
Het bloedprikken was echt snel snel snel en wegwezen maar. Ze wilden iets te snel dat ze mijn ader niet konden vinden.. auw.. haha.. 'oh i'm sorry' ja... ik zou net zeggen ja. toen werd er een plastic bakje in mn handen gestouwd en werd naar de wc gewezen. ik was klaar.. Doei $65!

Als laatst waren we nog bij henk en dorothea, de vader en moeder van corinne geweest. ze zijn canadees maar ze kunnen goed verstaanbaar nederlands EN fries praten.. dus dat was heel leuk. ze waren ook heel blij met de fryske dumkes, de plaatkoeke, pickwickthee en een schilderij met friese koeien haha:D

en nu ben ik weer thuis in Yarrow, Abbotsford.

We moeten nog wachten op de uitslagen,(incl. soa testen en hiv test). ze zeiden dat dat ongeveer 8 weken moest duren. want alle papieren worden eerst naar Ottawa gestuurd voor Controle. waarschijnlijk is het minder dan 8 weken,dat hoop ik dan maar.

ow. de bel gaat.. PIZZA:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Yarrow

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Oktober 2008

berensoep

11 September 2008

to the frenchies

04 September 2008

Lieve Fiets

27 Augustus 2008

stage abbotsford christian

24 Augustus 2008

Een avond naar vancouver, the big city!
elske

Actief sinds 08 Aug. 2008
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 16277

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2008 - 17 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: