laatste dagen penticton - Reisverslag uit Ottawa, Canada van elske feenstra - WaarBenJij.nu laatste dagen penticton - Reisverslag uit Ottawa, Canada van elske feenstra - WaarBenJij.nu

laatste dagen penticton

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg elske

16 Augustus 2008 | Canada, Ottawa

nog 2 dagen en dan gaan we weer terug naar vancouver. wel jammer want penticton is heel mooi je zit hier midden tussen de bergen en dat heb je in abbotsford/vancouver niet.

we hebben net gemidgetgolfd met corinne, sedie, andrew, henriette, medicin en maika. het was wel gezellig maar de kinderen weten nog niet goed hoe midgetgolf werkt dus het ging niet helemaal volgens de regels haha. zonet hebben we nog een smirnoff ice gedronken en nu lig ik op bed en ik ga zo slapen. hier is het half 11 en in nederland is het dus half 8 sochtends dat blijft wel grappig. morgen gaan we met een paar rubberbanden het kanaal af. dat is relaxed met een biertje erbij.

maar ik heb geen zin meer om te typen en ik ga slapen..

byebye!

• 24 Augustus 2008 - 18:37

Oom Teade:

hey elske!
    heb van je ouders je site gehad dus even een berichtje van mij.
    hopelijk gaat nu alles een beetje zoals je het in gedachten had!veel succes daar en doe de groeten aan de familie daar.grtjs teade en sippy