weer vanalles wat - Reisverslag uit Ottawa, Canada van elske feenstra - WaarBenJij.nu weer vanalles wat - Reisverslag uit Ottawa, Canada van elske feenstra - WaarBenJij.nu

weer vanalles wat

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg elske

12 Augustus 2008 | Canada, Ottawa

Vandaag heb ik gezwommen aan het strand van het meer. Het was prachtig weer heel erg warm. We waren met 9 mensen, 8 dames en 1 heer, haha. Dus we hebben lekker liggen zonnen aan het strand. “Oh waaauw you have such a nice teint i’m soooooooo jealous. Do you have some turkish blood?”It’s sooooooooooo nice yóu’re such a sweeeeeeety!” alles gaat hier overdreven haha maar daar kan k wel om lachen. Maar eerlijk gezegd ben ik wel heel erg bruin geworden. Bijna zwart. everybody is jealous. Haha. Het is hier heel relaxed. Ik heb niet gezwommen, alleen op een vet relxed groot luchtbed gelegen haha. “That’s what we will do the whole week sweety!” daarna zijn we naar het hotel gelopen, en zijn we met de groep weer uit eten geweest. We gingen naar Porky’s. de naam zegt het al, een restaurant met varkensvlees. En dat mag ik dus niet hebben vanwege mn allergie. Maar gelukkig hadden “plucked beef” dat is vlees war uit elkaar us geplukt en op de barbecue is gegooid. Ik had er 2 sides bij. Cornbread and a side salad. Het was wel oké, maar alles wat ik hier tot nu heb gegeten, vind ik niet echt lekker. Maarja k denk dat ik eraan moet wennen. Toen we gister uit eten gingen bij Denny’s, een amerikaans restaurant, had ik een cola besteld. Het glas had de grootte van 3 keer een nederlands glas. Dus die heb ik mooi mee gescoopt. Een leuk souvenirtje. We zijn vandaag ook nog langs de bioscoop geweest of er nog leuke films draaien. er draaiden er in totaal 4 en een kaartje kost slechts 3 euro.




En op dit moment zit ik aan mijn cocktail die Michelle voor me gemaakt heeft. It’s a moquito. Dat is rum with lemon and mint. Heeeeeeeeeeeel lekker haha. Ik ben nu wel illegaal bezig, want je meot hier 19 zijn om te mogen drinken. En om te roken. Maar rijden mag je op je 16e.. Maar dat is veel beter dan eerst drinken en dan ook nog eens rijden. Zou een hoop ellende voorkomen in nederland.

Ik heb nog geen 1 keer heimwee gehad en nog geen 1 keer behoefte gehad aan een …..
Degenen die mij wat beter kennen weten wel wat er op die stipjes hoort te staan haha!

Er is ook een meisje van een jaar of 9 die bij ons is op vakantie. Haar naam is sédi en ze had over mij geschreven in haar dagboekje,dat was heel schattig: We are going to Okanagan lake and we hav a girl with us hur name is Elska. She is rilly nice and she wants to build a sandcastle with me.

Nou ik denk dat ik voor vandaag wel weer genoeg heb getypt. Morgen weer een dag, en corinne wil mijn teennagels lakken, goed.

Laterssssssssz

  • 12 Augustus 2008 - 06:22

    Mams:

    wat ben ik blij dat je veilig en wel daar bent.
    Maar goed dat ik niet alles van tevoren wist.
    Het is wel stil in huis nu jij er niet bent met al je bezigheden, muziek en zo.
    wel lekker om met een vakantie te beginnen....
    Het eten zal straks wel wennen...............
    Kijk wel uit met dat scoopen, voordat je het weet heb je zo'n mountain-police op je dak en kun je het wel schudden.
    Je gebruikt al aardig wat engelse termen, dat gaat wel goed komen.
    doei,doei, mama

  • 15 Augustus 2008 - 17:03

    Jelke:

    Ey leuk verhaaltje :D
    Veel suc6!
    Ik check je site wel ff af en toe!! :)

    Laters

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Oktober 2008

berensoep

11 September 2008

to the frenchies

04 September 2008

Lieve Fiets

27 Augustus 2008

stage abbotsford christian

24 Augustus 2008

Een avond naar vancouver, the big city!
elske

Actief sinds 08 Aug. 2008
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 16287

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2008 - 17 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: