foto's - Reisverslag uit Yarrow, Canada van elske feenstra - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Yarrow, Canada van elske feenstra - WaarBenJij.nu

foto's

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg elske

17 Augustus 2008 | Canada, Yarrow

hoi, voor foto's moet je naar mijn hyves gaan of naar mijnalbum.nl

want hier kan ik maar 10 foto's plaatsem en ik heb er nu al 200 ofzo en er is nog maar een week voorbij van het halve jaar. en voor pappa: de foto's van het huis van corinne staan onderaan.

gister hebben we gegeten bij een mexicaanse familie die ons had uitgenodigd. we hebben een echte mexicaanse maaltjd gegeten en ik heb voor het eerst zalm, maiskolf en kippenpootjes gehad. normaal heb ik een hekel aan botjes maar ik wilde het toch wel een keer proberen. en het was wel lekker maar ik hou er nog steeds niet van. net als de zalm. de mais vond ik wel lekker. we zijn nu inmiddels al weer thuis vancouver. we hebben de eerste verjaardag van abigail, het dochtertje van matthew gevierd. en ik heb net haar eerste stapjes meegemaakt dat was heel lief. morgen heb ik dit huis voor mij alleen dat is wel chill.. lekker op het terras zitten of een wandeling maken in de huge tuin:D ik vermaak me hierrrr prrrima:P

maar ik ben moe en ik ga op bed. doeidoei

• 18 Augustus 2008 - 18:33

Sjoerdtje:

hallo elske hoe is het daar in canada/ik lees iedere dag jou verslag even
    groetjes henk en sjoerdtje uit joure

• 19 Augustus 2008 - 14:57

Willemien:

Hoi Elske,

Even een berichtje van de Tsjalk. Zo te lezen heb je na je turbulente aankomst in Canada een leuke vakantieweek gehad! Wanneer ga je met je stage beginnen en is dat ver reizen?

Groetjes, Willemien