vliegtuig eten - Reisverslag uit Nuuk, Groenland van elske feenstra - WaarBenJij.nu vliegtuig eten - Reisverslag uit Nuuk, Groenland van elske feenstra - WaarBenJij.nu

vliegtuig eten

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg elske

10 Augustus 2008 | Groenland, Nuuk

Zo. Mijn middag eten is op. Het bestond uit: een stukje kip in saus, daarnaast lag iets wat leek op kaas, of aardappels. Of allebei. Dat heb ik maar laten want het was niet lekker. Verder nog sla met dressing die ik voor de helft heb laten vallen.. Bijna op ‘Josef” haha. en een mini-ciabatta broodje. En als toetje rabarbertaart. Die was wel heel lekkâh. Ik ben inmiddels alweer een stukje verder, boven groenland, Reykjavik. Dus het schiet wel op haha. Buiten is het -52 C.. wel koud dus.

Tot zover

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Groenland, Nuuk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Oktober 2008

berensoep

11 September 2008

to the frenchies

04 September 2008

Lieve Fiets

27 Augustus 2008

stage abbotsford christian

24 Augustus 2008

Een avond naar vancouver, the big city!
elske

Actief sinds 08 Aug. 2008
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 16275

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2008 - 17 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: