weer even een berichtje - Reisverslag uit Yarrow, Canada van elske feenstra - WaarBenJij.nu weer even een berichtje - Reisverslag uit Yarrow, Canada van elske feenstra - WaarBenJij.nu

weer even een berichtje

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg elske

19 Augustus 2008 | Canada, Yarrow

Hallo,

Vandaag ben ik alleen thuisgebleven samen met Bjork, de jonge kitten. ik denk dat ik een soort rambo van hem maak want ik laat hem in mijn hand bijten en krabben, dat is zo leuk:D stoeien met de kat haha:P op dit moment zit ze trots hij boven op mijn hoofd, van haha kijk mij eens stoer zijn:P om 6 uur kwam tony thuis.

eerst werd mij verteld dat hij niet zo aardig was, en een beetje nors, maar ik kan heel goed met hem opschieten. hij vertelde me dat corinne bijhield hoeveel biertjes hij nam.. en ik ben nu de enige die weet dat hij stiekem wel eens meer neemt dan 'mag'. haha:D ik denk dat hij ook wel blij met mij is omdat hij nu niet de enigste is in het hus die rookt en bier drinkt.. .. ik vind het heel gezellig met tony we lachen veel en we vertellen verhalen over hoe dronken we wel eens zijn geweest..


maar ik moet weer gaan.. ik moet helpen met 'Nedurjlansu snaaibonen' te plukken haha..

bye bye greetings elske

  • 20 Augustus 2008 - 21:15

    Mams:

    hey elske,
    leuk dat je goed met Tony op kunt schieten en een grappige foto van jou en rambo.
    ben net terug van kamp, ik ga weer lekker uitrusten en me voorbereiden voor het festival, liefs, mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Yarrow

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Oktober 2008

berensoep

11 September 2008

to the frenchies

04 September 2008

Lieve Fiets

27 Augustus 2008

stage abbotsford christian

24 Augustus 2008

Een avond naar vancouver, the big city!
elske

Actief sinds 08 Aug. 2008
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 16276

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2008 - 17 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: