to the frenchies - Reisverslag uit Yarrow, Canada van elske feenstra - WaarBenJij.nu to the frenchies - Reisverslag uit Yarrow, Canada van elske feenstra - WaarBenJij.nu

to the frenchies

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg elske

11 September 2008 | Canada, Yarrow

gister ben ik naar the buren geweest across the road... en die man drinkt bier alsof het water is... tony en bob en matthew aren daar om een roof te bouwen voor sandy en dennis. dennis, de man van het huis was zo dronken als een aap en hij is de grappigste fransman die ik ik ooit heb gezien. Ze hadden ook een nieuwe puppy van nog maar 7 weeks oud. heel erg schattig het was een mix van een beatle(ofzo) en een poedel? ik weet niet het lijkt helemaal niet op een poedel (gelukkig) en ze is heeeeeel schattig. ze heet coupin dat is compagnon on het frans.

Michelle en corinne gingen weer naar huis toe en ik bleef nog even (3 uurtjes)... sandy heeft me een rondleiding door het hus gegeven. ze liet me een krant zien met op de voorpagina het bericht van de gezonken titanic. het was een echte originele krant. en misschien ga ik em overkopen voor 30 dollar.

Intussen had ik al 4 biertje achterovergeslagen en het werd een beetje donkerder. Toen heb ik met coupin een wandeling door de grote tuin gemaakt. (deze tuin is nog groter dan die van ons)

Toen tony ,matthew en bob klaar waren met de roof, kwamen zo ook aan de tafel zitten nog een paar biertjes drinken. Dennis was hartstikke dronken.. en als hij een grapje maakt was hij degene die het hardste lachte... en daarom lachten wij weer.. hilarisch die vent. we hadden ons biertje nog neit op en hij kwam al weer met een lading nieuwe. voor de grap haalden we stiekem het bier weg van dennis toenhij nieuwe ging halen.. en toen hij terug kwam had hij het niet eens door.. dus toen hij zat zetten wij dat bier weer voor zn neus :'hey man you still got some beer left' and he was like: ''wooow'' what the heck is going on:P hahahahahha nouja je had erbij moeten zijn het was hilarisch.

om half 7 was het eten klaar en we hadden sandy en dennis uitgenodigd to come over for a diner. dronken als hij was zat hij aan tafel... met een gigantische zonnebril op zn hoofd.. haha:D het was even stil en ik maakte de opmerking :'you look like a bug right now' en de hele familie en alle mensen die er waren kwamen neit meer bij van het lachgen het deed bijna pijn aan mn oren haha:D

nouja na het eten ging het het terras op om nog even een peukje te roken. het terras is vrij hoog gebouwd. en de hond die loopt vrij rond in het gras onder het terras. dus je moet over een hek klimmen en dan naar beneden springen om beneden te komen. Ik zei tegen dennis: 'hey dennis the dog is waiting for your. climb over the fence and say hi to the dog, oke? ' En hij deed het ook nog die mafkees... hij hasd geluk dat brandy niet bijtte ofzo haha. het is een boxer en ze heeft geleerd om dat gedeelte van de tuin te bewaken. en hij viel vanaf het hek in de tuin. pfffwhaha.

Daarna kwam matthew ook buiten om een peukje te roken. en we gingen een beetje stoeien. dat was we grappig.. hij stompte me best hard op mjin schouder (op die ene spier) en het deed wel pijn maar ik liet me niet kennen dus ik stompte hem terug. maar wat ik ook deed, ik deed hem geen pijn. dus ik pakte de vliegenmepper maar. en sloeg hem daarmee in zn gezicht en mond. lekker vies. dus hij pakte mij en duwde me op de bank en voor ik het wist had hij zn arm rond mijn nek en mijn arm half in de kreukels op mn rug. Tony zei: 'you'd better stop matthew and elske, somebody's gonna be hurt in a little while' ik dacht: ach so what we zijn gewoon wat aan het stoeien. maar toen tony even weg was had matthew zijn arm zo stijf om mijn nek dat ik neit meer kon ademen. toen was het niet meer leuk. en ik kon amper zeggen.'stop, it's enough' dus ik pretende dat ik dood was en ontspande al mijn spieren. toen liet hij me een beetje los en had ik dee kans om hem in zn face te slaan haha:D het was eng maar ook wel weer heel erg grappig. toen we buiiten zaten kwam matthews arm weer naar mijn gezicht en ik pakte zijn arm vast. hij zei: '' no wait, you're bleeding' dus ik naar de wc omn te kijken of het zo was en ja hoor, dikke schram in mn nek.

en vanmorgen werd ik wakker, en nu is het opgezwollen en mn kaken doen pijn.

nouja, ik ben op stage en zal weer verder met de dignen die ik hoor te doen...

en als matthew vandaag even thuis is, pak ik hem!...... muwhaha ;)

  • 12 September 2008 - 09:51

    Ronny Van Den Berg:

    je bent een lieve meid.Mis je ook juf Akkie?
    Mis je mij ook?
    groeten van groep 8 van de Piet Bakkerschool

  • 20 September 2008 - 21:31

    Mama:

    hey elske,
    schrijf je weer eens een stukje?
    Het is altijd weer leuk om te lezen...........
    groetjes, mama

  • 09 Oktober 2008 - 12:25

    Jildou:

    "heel erg schattig het was een mix van een beatle(ofzo) en een poedel"
    Hahahahahaha een John Lennon de poedel... Ik wil niet weten wat voor kapsels dat teweeg brengt! :D
    OW btw voor Matthew: mocht ie achter je gaan staan en z'n armen om je buik/armen/keel/watdanook slaan, stamp 'm op z'n tenen en haal daarna met 1 arm (niet voor jezelf langs, dan zit je jezelf in de weg) uit naar z'n gezicht... Schrikt 'ie zich dood. Wat ook goed werkt (maar misschien wel n beetje goor lijkt) is je hand vlak houden en dan het karate-gedeelte (de ene zijkant) onder zn neus zetten en omhoog duwen... Dan KAN 'ie namelijk niet blijven staan: z'n neus zou afscheuren... Tot zover het Krav-Maga advies van vandaag...
    Groetjes, "Sensei" Jildou.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Yarrow

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Oktober 2008

berensoep

11 September 2008

to the frenchies

04 September 2008

Lieve Fiets

27 Augustus 2008

stage abbotsford christian

24 Augustus 2008

Een avond naar vancouver, the big city!
elske

Actief sinds 08 Aug. 2008
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 16283

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2008 - 17 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: