berensoep - Reisverslag uit Yarrow, Canada van elske feenstra - WaarBenJij.nu berensoep - Reisverslag uit Yarrow, Canada van elske feenstra - WaarBenJij.nu

berensoep

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg elske

17 Oktober 2008 | Canada, Yarrow

hmmm lekker soepje corinne, maar wat voor vlees zat er in?

'oh just bear meat. and some dear meat'

hehe:D ikke heb beer en rendier vlees gegeten:D

  • 18 Oktober 2008 - 12:00

    Sjoerdtje En Henk:

    het lijkt mij niet lekker die berensoep krijgen je ouders het straks te eten als je weer thuis bent.
    hier alles goed het is prachtig mooi nweer de zon schijnt we zijn in de tuin bezig.
    de groetjes uit zonnig joure en hoi je taai daar.

  • 26 Maart 2013 - 00:41

    Victoria :

    HELLO
    vriend hoe gaat het vandaag
    Mijn naam is Miss Victoria
    ik zag je profiel nu
    en ik pak interesse in je als vriend om belangrijke discussie met jullie delen als vriend dus contact met mij opnemen via mijn e-mail adressen
    (elliotsvictoria60@yahoo.co.uk) voor
    beeld en andere discussie ok

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Yarrow

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Oktober 2008

berensoep

11 September 2008

to the frenchies

04 September 2008

Lieve Fiets

27 Augustus 2008

stage abbotsford christian

24 Augustus 2008

Een avond naar vancouver, the big city!
elske

Actief sinds 08 Aug. 2008
Verslag gelezen: 1664
Totaal aantal bezoekers 16276

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2008 - 17 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: