problems in chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van elske feenstra - WaarBenJij.nu problems in chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van elske feenstra - WaarBenJij.nu

problems in chicago

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg elske

10 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Chicago

Hello

Ik zit nu in het vliegtuig vanaf Chicago. Naar vancouver dus. Wat een gestress was het man. Ten eerste stond mijn gate niet op de ticket, ten tweede is Chicago O’hare Airport groter én onduidelijker dan het vertrouwde schiphol en ten 3e; ik snapte er niks van.

‘Can you help me sir? I have to go to vancouver but I don’t know where I have to go.’, zei ik. ‘well, you have to take the train.’ Trein? Ik heb nog nooit een trein in een vliegveld gezien. Maargoed, ik ging maar naar de trein toe. Je had keuze tussen uitstappen op terminal 1, 2, en 3. Maar op welke terminal ik moest zijn stond óók niet op het ticket. Dus ik gok maar op terminal 2 omdat daar ook Nederlanders uitstapten die bij mij in het 1e vliegtuig zaten. Toen ik was uitgestapt zag ik gelukkig monitoren met alle vertrektijden én gates,én terminalnummers. ‘Vancouver-boarding 03:00 PM terminal 1, G27’ ik zat dus helemaal verkeerd en kijk op mijn horloge. 02:16 PM!!!! Shit! Ik ben laat, ik weet niet precies waar ik moet zijn en het is hier GROOT.

Dus ik stap maar naar de security toe. Misschien weten zij het. Gelukkig kunnen ze me helpen. Ze fouilleren me gelijk dus dat heb ik dan ook maar weer gehad. Drugshondje erbij, allemaal apparaten, schoenen uit, zakken leeg, tassen door de rontgen heen enzo en ze willen mijn vingerafdrukken hebben op zo’n apparaatje. Dan brengt de aardige mevrouw van de security me naar waar ik moet zijn. Onderweg ben ik minstens 8 Starbucks-tenten tegengekomen maar helaas geen tijd om die overheerlijke koffie te halen.

En nu zit ik dus in het vliegtuig…

doeiiiiii

  • 11 Augustus 2008 - 22:01

    Afke:

    Hoi nichtje,

    Goed om te horen dat alles nog goed gekomen is. Heel veel plezier op vakantie. We lezen je avonturen wel!
    Doe de groeten aan Corinne.

    Groetjes van Afke

  • 18 Augustus 2008 - 18:14

    Marianne:

    Tjee wat een avontuur zeg! Gelukkig kwam het allemaal goed.

    Natuurlijk ga ik jou hier volgen, ik ben benieuwd hoe je stage zal gaan! succes alvast!

    liefs,
    Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Chicago

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Oktober 2008

berensoep

11 September 2008

to the frenchies

04 September 2008

Lieve Fiets

27 Augustus 2008

stage abbotsford christian

24 Augustus 2008

Een avond naar vancouver, the big city!
elske

Actief sinds 08 Aug. 2008
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 16277

Voorgaande reizen:

09 Augustus 2008 - 17 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: